Duolingo – učení není mučení

Stejně jako hodně lidí v mém okolí, tak i já se chci naučit jiný jazyk než je moje rodná čeština nebo oblíbená angličtina. Problém je v tom, že prozatím nemám žádný předmět spojený s jazykem a francouzština, která mě tolik láká je až extrémně oblíbená. Koupil jsem si tedy knihu pro samouky, ale i základy pro mě byli moc složité a já chtěl vstupovat do studia alespoň trochu připraven. Plus pokud už jste zkoušeli učit se z knihy pro samouky, tak víte, že to není zrovna 100% zábavná forma.

Naprostou náhodou jsem narazil na stránku s názvem Duolingo, moc mě nezaujala a rozhodně sem jí nevěnoval velkou pozornost. Ovšem o týden později ke mě doplulo video s review na tuto službu. To mě více než přesvědčilo, že bych to měl zkusit. Propadl jsem službě naprosto naplno a začínám se učit základy jazyka, který tak miluji. Skvělá je forma tzv. životů (srdíček) jednoduše za chybu se vám jedno umaže a naopak pokud zvládnete dojít do konce s plným počtem, tak dostanete speciální odměnu. Mimo to se vám zvyšují levely a vy se stáváte víc a více zkušený ne jen v reálném životě, ale i právě v bodování Duolingo.

 

Ano propadl jsem a nemíním se jen tak vzdalovat ovšem nic není dokonalé a i zde jsou chyby. Vlastně pro mě osobně jen jedna a tou je jediný výchozí jazyk a to angličtina. Pro lidi, kteří nezvládají tento jazyk na úrovní nutné k výuce je tedy služba nedostupná, ale pokud máte alespoň středně pokročilou úroveň, tak nemáte problém se ve službě orientovat. Já osobně si tím oživuji základy jednoho jazyka a učím se i jazyk druhý. Pokud tedy toužíte po něčem co vás zábavně naučí váš vysněný jazyk, tak plně doporučuji Duolingo. Jo a mimochodem, vše je naprosto zdarma a bez nutnosti si cokoliv dokupovat.

Pokud se náhodou rozhodnete na službě začít, tak budu moc rád pokud si mě přidáte do kruhu přátel, přeci jen ve více lidech se někdy lépe učí.

pc-duolingo 

Napsat komentář